Deschiderea unui tichet de asistentă ca și utilizator autorizat

Pentru a beneficia de asistență tehnică din partea noastră prin tickete, este necesar să primim solicitările de la o persoană autorizată..

Deținătorul contului de găzduire poate deschide un ticket de asistență prin următoarele metode:: 

  • fie din interfață web https://www.fxfweb.ro/clientarea.php/- după ce s-a autentificat cu numele de utilizator și cu parola 
  • fie trimițând un email de la o adresă de email înregistrată (autorizata) în sistemul nostru

 

În cazul în care sunt terțe persoane pe care doriți să le autorizați să contacteze serviciul de asistentă, să primească facturi și/sau să folosească contul dvs, din contul dvs de client se pot adaugă contacte noi (alte adrese de email). Pentru a adaugă contacte noi, faceți click pe numele dvs din dreapta sus și selectați 'Contacte/Conturi secundare'..

Din motive de securitate și a normelor GDPR privind protecția datelor, suntem nevoiți să refuzăm solicitările de asistență care nu sunt primite de la o persoană autorizată.

Răspunsul a fost util? 28 utilizatori au considerat informația utilă